-->

2010. április 13.

Csalódás: tudod, hogy irgalmatlanul csalódni fogsz valakiben. Mégis hagyod odáig fajulni a helyzetet, hogy tényleg csalódhass egy feneketlent.

Hát tudod, elég nagyot csalódtam benned... Most nem azért, de mikor valami gáz volt, vagy valmi kellett, mindig segítettem... Te meg úgy bánsz az emberrel, mint egy ronggyal... Látszik, hogy te is csak kihasználod az embert, mint a legtöbben... De igazából nem is érdekelsz... Azthiszem, itt befejeztem veled. Ezentúl is szívesen fogok segíteni, vagy ha van valami, DE ezentúl nem fogok rád úgy nézni, mint egy barátra. SOHA. Sajnálom. És egyébként meg nekem van valamim, ami neked nincs, és ezért bármit is vágtok a fejemhez, egyáltalán nem fog SEMMIBEN befolyásolni, mivel sokkal erősebb vagyok, mint gondolnátok. Mert nekem van honnan vennem a szeretetet és az erőt. Mert nem vagyok elveszve úgy a világban, mint ti. Bár igazbából a többiekben nem csalódtam, de benned nagyon nagyot. És szerintem mindannyian elgondolkohatnátok azon, hogy bennetek talán még több hiba van, mint bennem... És én hányszor vágtam oda nektek? Vagy hányszor beszéltelek ki titeket? Egyszer sem. Arról meg nem tehetek, hogy mindnekire féltékenyek vagytok, és egyszerűen nem bírjátok elviselni, ha mások jobbak nálatok. Gondolom ti úgy gondoljátok, hogy ez a menő.. Igen, tudjátok a 12 évesek körében. Bár lehet, hogy ti ott tartatok. Nem baj, én nem haragszom rátok, mivel emberek vagytok, és a legtöbb ilyen, rám számíthattok. Ez van.

Azért örülök, hogy vannak olyanok, akikre mindig számíthatok.. :) Fanni, ha olvasod, rád is gondoltam, csak hogy örülj, hogy újra benne vagy.. :D

"Olykor megtörténik, hogy aki addig a harcos oldalán harcolt, egyszer csak az ellenségévé válik. A harcos első reakciója a gyűlölet, de tudja, hogy a vak katona veszít a csatában. Ezért inkább az együtt töltött kellemes időszakra gondol, s próbálja megérteni, mi vihette egykori szövetségesét erre a hirtelen döntésre, s vajon milyen keserűségek gyülemlettek fel a lelkében. Keresi az okát, hogy társa miért tett le közös szándékukról. Senki sem egészen jó vagy rossz. A fény harcosa erre gondol, amikor látja, hogy új ellenségre tett szert." ez tetszik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése