-->

2009. szeptember 29.

Néha el kell veszned ahhoz, hogy megtaláld önmagad...

...asszem sikerült. Lehet, hogy túl jól.

Szóval akkor hétfő. Reggel megint korán kelés.. gyűlölöm. Első óra matek. Hármas lett a dogám, de ez jónak számít, mert hármasnál jobb nem nagyon lett.. :) Osztályfőnökin megbeszéltük a szokásos dolgokat, meg feliratkoztunk az éjszakai túrára. Tesin megint távolugrottunk, csak ebbe a szar cipőbe csak 360-at tudok ugrani.. :( De majd következő órára elviszem a másik cipellőm :) Németen megint halál unalom... inkább nem is beszélek róla..:D Kémia elmaradt, mert beteg Csalló tanárnő, szóval a föcit előrehoztuk. Összefoglaltunk, csapatokba kellett egy-egy dolgot feldolgozni két perc alatt, majd kimenni és felmondani. Akik a legtöbb pontot kapták, azok ötöst kaptak, akik legkevesebbet, azok ötöst. Én szerencsére egyiket sem.. :) Bár az ötös jól jött volna. Elindultam anyuhoz, vettem kaját. Elmentünk bőrgyógyászhoz háromra. Ki kell venni az anyajegyemet, ami a nyakamon van... :( Félek... Utána megbeszéltük Ildikóval, hogy szombaton elmegyünk 30 kilóméteres túrára az egyesületből pár emberrel. Vinye, Csesznek, Cuhavölgy, Ördögárok stb. Négy órási busszal hazajöttem, megetettem a malacot, fürödtem, tanultam meg nem tudom.

Ma. Reggel megint korakelés. Első óra töri. Mivel múlt órán beadtam a füzetem, ezért mára nem kellett tanulni. Kaptam egy ötöst az eddigi munkára, plusz a házifeladat kidolgozására, valamint egy ötös külalakot, mivel a Közgázba külalakot is osztályoznak, külön tantárgyként van benn a bizonyítványban is. Második óra infó. Gyűlölöm, gyűlölöm, gyűlölöm. Pont engem szólított ki a tanár, hogy váltsak át 2-es számrendszerből 10-esbe. Mondom, hogy azt nem értem, és akkor iylet szól, hogy azért, mert nem tanultam meg. Hát neméppen, csak ha valamit nem értek, akkor hogy a szarba tanuljam meg? Magolni meg nem fogok. Amúgy kémia lett volna, csak ugye megint elmaradt és a holnap infó volt helyette, legalább holnap már nem lesz. Bioszon is összefoglaltunk, ugyanúgy csapatokba, kidolgozni, flmondani, pontok. Most mi kaptunk ötöst, szóval büszke vagyok :) Biosz után megint infó a mi csoprtunknak, ez alapból lett volna. Kiosztották a dogákat, kettes lett. Leszarom. 19 pontom lett a 30-ból és kettes. Ez van. Megint írtunk, az is szar lett.. ez akkora szarság komolyan... Nyelvtanon összefoglaltunk. Tökre bírom a tanárnőt.. Ő is ide járt pár éve, most meg tanít.. de tiszta jófej.. egy csomót hülyülünk..:D És csak az én nevemet tudja a csoportból xD Bogár tanárnő is ilyet szól, h csak az én nevemet tudja meg Csalló tanárnő is xDD Annyira beteg..:D Bírom őket:D Szerintem Bogár tanárnő is nagyon aranyos, csak órán szigorú, de végülis a mi érdekünkben.. :) Na németen feleltünk ilyen fosságból... annyira unalmas bakker... Éneken szokásos felelés, és értelmetlenségek tanulása, de a tanárnőt bírom. :D Asszem ennyi, holnap föci tézé, és én még csak most állok neki tanulni. Gratulálunk, ramóna.

2 megjegyzés:

  1. Vinye, Cuhavölgy, Csesznek... Iszonyú jó hely.
    Ott voltunk erdeisuliban, imádtam.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is szép hely, én is jártam már ott párszor, és eredeisuliban énis ott voltam^^:)

    VálaszTörlés