-->

2011. május 12.

A legvégén nem az fog számítani, hogy mennyi év volt életedben, hanem hogy mennyi élet volt éveidben.

Először is bocsánat, hogy eltűntem picit, de teljesen elfáradtam. Rengeteget kell tanulnom, és úgy érzem magam, mint akin kb. 6 úthenger ment átVan egy jó hír, hogy a 16 töri tétel helyett, csak 8-at kell megtanulni a vizsgára. Ez számomra nagy dolog, mert nagyon szenvedek a töritanulással. Egyébként azon kívül, hogy egész nap tanulok, semmi különös nem történt mostanában. :)

Néztem valamelyik nap ezt az Alekosz műsort.. Hát mit ne mondjak, az hogy ilyen dolgokkal hülyítik a népet, az azért elég durva. Azt sem értem, hogy néhány nőnek hogy van ennyi esze, hogy bemegy ilyen műsorokba. Egyszerűen annyira szánalmas.. És mikor úgy ujjonganak Alekosznak, mint én én kiskoromba a csokinak (se), na az már tényleg fájdalmas. Na meg a viselkedésük... meg sem ismerik Alekoszt, de ők odavannak érte. Azt ne mondják senkinek, hogy ők a villaléte alatt, meg ezalatt a 3 nap alatt megismerték az egész személyiségét, mert nem lehet. Nem is tudják, hogy kibe szerelmesek.. mindegy, nem idegesítem magam ilyeneken.

Aztán holnap lesz a Vámpírnaplók 2. évadának utolsó része... várom is, nem is. Várom, mert nagyon durva események történnek már, elvonási tüneteim vannak, és kíváncsi vagyok. Nem várom, mert akkor megint várhatunk szeptemberig a következő évadig. Szuper! Viszont megbeszéltem anyuval, hogy nyári szünetben végignézzük az összes eddigi részt. :)

Ebben a pillanatban 6.470.818.671 ember él a világon. Vannak, akik félnek, vannak, akik hazatérnek, vannak, akik hazudnak, hogy túléljék a hétköznapokat, mások éppen most szembesülnek az igazsággal. Vannak ördögi emberek, akik háborúskodásra születtek, mások meg arra, hogy az ördöggel viaskodjanak. Több mint 6 milliárd ember él a földön, több mint 6 milliárd lélek, és néha csak egyetlen-egyre lenne szükségünk. 'Tuti gimi'

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése