-->

2009. október 22.

Sok sebet hordozok, de hordozok magamban olyan pillanatokat is, melyek soha nem történtek volna meg, ha nem merészkedek túl a határokon.

Bocsibocsi a kimaradásért, de nagyon elfoglalt voltam a héten.

Tehát akkor kezdjük hétfővel. Első óra matek, dogát írtunk..mivel nem szült, hogy írunk, nem tanultam meg a szabályokat, ezért hármas lett. Második óra osztályfőnöki, szokásos bambulás. Tesin helyből távoloztunk, fekvő, hasizom meg hátizmoztunk osztályzásra. Hát erről inkább nem beszélnék, ha nem haragszotok. xD Negyedik óra német volt, meg az ötödikig. Mint mindig, halál unalom, de már kicsit haladunk. :) Hatodik óra kémia, témazárót írtunk, egy feladatot elcsesztem, az elmélet elvileg jó lett. :) Hetedik óra földrajz lett volna, de elmaradt. :) Itthon pelust etettem, gépeztem, simseztem és csicsí.

Kedd. ÖöHö. Első töri, idősebb Szati jött be, na az nagy volt. Annyit szakadtunk emberek..:DxDD Meg így elmagyarázta, hogy hogy lehet a Chi-k segítségével összeforrasztani a törött kezű osztálytársam kezét.. xDD Kémián továbbmentünk, mert nem javította ki a dogákat. Bioszon összeállítottunk egy prezentációt, itthon meg csináltam hozzá PPT-t. Infón összefoglaltunk, gyakoroltunk. Nyelvtanon megint szakadtam, de óra elején dogát írtunk, hármas lett. Amúgy kicsit uncsi volt az óra xD Németen gőzöm sincs mit csináltunk. :) Éneken megint feleltünk... xDD Kingussal hazajöttem, aztán este nyolcig azt a rohadt biosz prezentációt csináltam...

Szerda. Nem volt első órám, második irodalom volt. Kikaptuk a tézét, hármas lett. Egy pont és négyes.. ilyenkor fel tudok robbanni.. Matekon kikaptuk a dogát, hármas lett, gyakoroltunk és végre értem. Jupppííí.. Németen feleltem a Nórával dialógusból meg szavakból, ötös lett. :) Pedig nem is tanultam. :) Földrajzon írtunk megint a hegységekből, utána meg prezentáltunk a síkságokból, ötöst kaptam. Nyelvtanon óra végén elkezdtem csuklani, nem tudtam kinyitni az üveget, röhögő görcsöt kaptam, a tanárnő meg kinyitotta nekem az üveget, elkezdett rajtam röhögni, én meg majdnem kiköptem a teát xDD Infón megírtuk a tézét, annyira nem lett gázos, meg mondta a tanárnő is, hogy átnézegette és nem lett rossz. Az a szar, hogy 80 pont a max., és 50-ig egyes. Na mindegy, majd kiderül. :) Kingussal jöttem megint haza, szedtem Pelusnak gazt, fürödtem, megtanultam bioszra a prezentációt.

Ma. Reggel első órában ünnepség volt, matrózblúzban meg ünneplőgatyába kellett menni.. Második óra biosz, prezentáltunk, négyötöd lett. :) Föcin feleltünk.. na azt hagyjuk...pff.. Törin megint idősebb Szati jött be, annyit röhögtem. :D Amúgy összefoglaltunk, szünet után tézé az ifjabb Szatival. Tesin csak pinpongoztunk, meg hullahoppkarikáztunk xDD Gépíráson kikaptuk a dogákat, négyes lett, utána leírtunk egy oldal szöveget. :) Matek elmaradt, mert ugye megtartottuk múlthéten. 13:35-el hazajöttem, megetettem a Pelust, aztán beültem Interaktívot nézni, de ma nem a Ben volt, de előtte Megálló volt, abba volt Ben meg Dávid is.(L) Asszem ma még fogok simsezni is. :)

Hát most ennyi, valamint ahogy látjátok, felraktam egy új dizit, amit a the-peril.com-nak köszönhetek. :) Csodás.(L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése