-->

2009. június 7.

Kettős hippi. :D

Sziasztok.. :)
Háát ma.. elég kaki idő volt.
Reggel felkeltem, kinéztem az ablakon és sugárzott a kék égről a napfény. Illúzióromboló az a látvány, mikor elnézek jobbra és meglátok egy csomó fekete felhőtt. Itt romlott el. Feljöttem msnre, írt a Zsuzsi, hogy van-e kedvem egyet lovagolni Szellőn is délután meg Viharon. persze, hogy ne lenne. Apa háromnegyed tízre átvitt Szentgálra, kimentünk terepre, jött Dóri is. :) Elmentünk egy pici körre. Vágtáztunk is jó sokat, Szellőcskének kicsit mehetnékje volt, de ááh nemgond. ^^
Pont visszaértünk és leszakadt az ég. Bakker úgy esett, mint az állat.
Kiganyéztunk a három paci alól, ebédeltünk, beszélgettünk.:) Utána még kimentünk egy kicsit, aztán 4-kor jöttem haza, Veráék hazahoztak. Ja amúgy Bándra nem mentünk lovagolni, mert szakadt az eső.. :/ Úgyhogy holnap megyünk elvileg.. :)
Aztáán itthon gépeztem, ettem. utána elmentem fürdeni, hajatmosni, hajatvasalni. Még valamit szenvedtem, aztán most itt vagyok. :) Ja és a kettős hippi.. Eszternek írtam komit vipen, aztán utána írta, hogy legyünk ketten hippik, és akkor már nem csak engem cseszegetnek, de eszter security hippi lesz, mert ő a testőröm<3 :D
puszi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése